Rain inside

Igår skulle jag jobbat från 7 till 16 men fick jobba över till 18. När jag kom hem hade mitt hjärta lagat kvällsmat, vår favorit pastasallad! Därefter lagade jag matlådor till mig och Robin. Alltid skönt att ha i frysen. Långrundan med Agnes spenderades med Frida på andra änden av luren. Tänk att man kan vara lika bra vänner idag 2015 som man var 2003. Att det fortfarande känns lika bra! 
 
Idag var jag så trött. Jag höll igång så igår att jag lånade lite av dagens krafter så idag när jag jobbade 7 till 13 var jag helt slut. När jag kom hem landade jag i sängen för en timmes vila. Helt underbart var det haha. Nu har dagen spårat ur och jag känner mig urblåst och ledsen. Det finns ingen anledning till det då allting i livet är på topp. Men att man ändå kan känna sig så ledsen... Det känns liksom som om något saknas. Jag känner mig jobbad över att tiden bara går och att jag inte hinner med någonting. Det enda som hinns med är att jobba (vilket är bra). Jag har också tid till att dammsuga och att handla och tala inte om att laga mat...... Vill inte att mina vänner ska hamna i kläm vilket de redan gjort. Jag vill träna men timingen är alltid fel. Det är en dålig vecka eller något... 
 
 
 
Älskar iallafall honom mest i hela världen!! Fast han sovit sen klockan 19....
 
 
 
Mina dagar | |
Upp