Tillbaka?

Hej! Såg att min gamla vän hade tagit upp sin blogg igen, för att själv kunna gå tillbaka och titta. Jag funderar på att göra samma sak. Jag är duktig på att publicera grejer på instagram, men då bilder till knappt någon text. Här kan man skriva mer och uttrycka sig på ett annat sätt. Kanske att jag ska ge det ett försök? Vad har hänt sen sist då? Mycket!! Jag jobbar nu som lärare i en åk 1 och stormtrivs. Bor tillsammans med min sambo och fästman(!) Robin med lilla Agnes. 


I helgen har vi varit hundvakt och bott ute hos Robins föräldrar i frösakull. I fredags kom våra vänner ut hit på grille och lite vin. Lina var här och hon är en vän att hålla hårt i! Igår och idag har vi mest tagit det lugnt. Vi har myst runt i myskläder och gjort vad vi känt för. Perfekt helg helt enkelt. Imorgon är det dags för jobb igen och det ser jag fram emot. 



Mina dagar | |
#1 - - Linis:

Ameeeeen så fint <3

Upp